Správa PPC kampaní

Správa kampaní v reklamních systémech Google Ads, Sklik, Bing Ads

Domů » PPC reklama

Co je PPC reklama

PPC (Pay Per Click) reklama je druh reklamy, při které platíte za kliknutí na Vaši reklamu (textový inzerát, banner, video …). Platíte jen za reálné kliknutí, tj. návštěvnost přivedenou na vaši internetovou stránku / e-shop nebo aplikaci. Ihned po spuštění PPC reklamy můžete vidět, jak přicházejí na Váš web návštěvníci a můžete velmi jednoduše změřit efektivitu spuštěné kampaně. Cílení a rozpočty jednotlivých kampaní máte plně pod kontrolou a nemusíte se obávat neefektivního utrácení kreditu.

Mezi nejpopulárnější PPC systémy, jejichž prostřednictvím můžete vytvářet a optimalizovat PPC kampaně v České republice a na Slovensku, patří:

  1. Google Ads (ex. Google Adwords),
  2. Sklik,
  3. AzetKlik,
  4. eTarget.

Nabízené PPC služby

  • Vytvoření PPC kampaní (Google Ads, Sklik, Bing, ..),
  • průběžná správa PPC kampaní (Google Ads, Sklik, Bing, ..),
  • audity PPC kampaní,
  • automatizace PPC kampaní,
  • analýza klíčových slov,
  • návrhy krátkodobých a dlouhodobých strategií pro PPC kampaně.

Specializujeme se na:

  • Reklama ve vyhledávací síti,
  • dynamické reklamy,
  • display kampaně (bannerové kampaně),
  • Google nákupy,
  • remarketing, dynamický remarketing,
  • video reklama.

Jak funguje a co Vám přinese PPC reklama

Prostřednictvím PPC systémů můžete vytvářet reklamní kampaně, které se budou zobrazovat ve vyhledávačích (Google, Seznam, Bing), obsahových sítích (weby zařazené do služby Google Adsense, Sklik partner ..) a na YouTube. Princip je velmi jednoduchý a výsledky okamžité. Systém umožňuje vytváření reklamních kampaní, sestav a inzerátů. Umožňují jednoduché cílení na specifické vyhledávací dotazy, zobrazování bannerů na tematicky relevantních webech a nastavování rozpočtů na různých úrovních (kampaň, sestava, klíčové slovo …). Pomocí přehledů integrovaných v PPC systémech zjistíte bližší informace o počtu zobrazení, kliknutí, CTR a dalších metrikách, což Vám umožní jednoduše zjišťovat, vyhodnocovat a zvyšovat efektivitu založené kampaně, reklamní sestavy nebo inzerátu.

Správně nastavené PPC kampaně Vám pomáhají plnit vaše byznys cíle a získávat nové zákazníky, oslovovat stávající zákazníky a v neposlední řadě budují povědomí o vaší značce.

Jak probíhá spolupráce?

Každý klient má přiděleného svého certifikovaného PPC specialistu, na kterého získá emailový a telefonický kontakt. Preferujeme oboustranně aktivní přístup založený na transparentnosti a otevřenosti.

  1. Seznámení se s byznysem klienta, představami a možnostmi klienta,
  2. upřesnění postupů, procesů a komunikace,
  3. společný výběr komerčně nejzajímavějších služeb a kategorií,
  4. analýza klíčových slov, návrh strategie, stanovení KPI ‚s a rozpočtu,
  5. propojení analytických systémů s PPC systémy a Power BI dashboardy, nastavení měření cílů a konverzí,
  6. vytvoření kampaně nebo audit spuštěných kampaní a následná optimalizace,
  7. průběžné konzultace v rámci předplaceného paušálu / hodin.
  8. reporting (Swydo, Power BI, případně Data Studio).

Cena PPC služeb

Ceny PPC služeb stanovujeme individuálně na základě konzultace s klientem po seznámení se s jeho byznysem. Cena služby závisí na aktuálním stavu kampaně, rozsahu kampaně a možnostech klienta.

Běžné ceny:

Malé weby / e-shopy: 4000 Kč / 6 hodin

Středně velké firmy / eshopy: 8 000 Kč / 12 hodin

Velké firmy / eshopy: individuální nacenění

Hodinové sazby specialistů pro spolupráci s agenturami a individuální nabídky:

certifikovany specialista s více než 3 letou praxí: 850 Kč / hodina

certifikovaní specialista junior s více než roční praxí: 450 Kč / hodina

Modely spolupráce

Nabízíme možnost spolupracovat na základě 3 obchodních modelů.

  • Měsíční paušál (od 4000 Kč / 6 hodin)
  • Měsíční paušál + výkonnostní fee (individuální dohoda)
  • Hodinová sazba (předem objednaný specifický počet hodin za ceníkovou cenu)

Reporting

  • Reportování výsledků z jednotlivých platforem probíhá buď na měsíční bázi nebo v individuálně stanoveném kratším čase (např. týdně – velké kampaně).
  • Klient na konci měsíce nebo v dohodnutém intervalu po dobu spolupráce obdrží report v podobě PDF (Swydo) nebo link na report v Data Studiu.
  • Report obsahuje srozumitelně interpretované průběžné výsledky, záznam provedených změn a doporučení do dalšího období.

Pojďme si promluvit o možnostech spolupráce …

Nejste spokojen s výkonem svých kampaní nebo potřebujete pomoci s vytvořením nové kampaně? Napište nám nebo volejte. Společně probereme vaše možnosti a navrhneme optimální řešení na míru.

 Email           info@futurino.cz

Tel. číslo:  +421 948 192 458

Prečo práve my?

  • Zkušenosti – zajišťujeme správu kampaní pro desítky menších, středních i velkých klientů z různých vertikál.
  • Kvalifikovaní PPC specialisté – správu PPC kampaní zabezpečují certifikovaní specialisté.
  • Transparentní přístup – s klienty komunikujeme otevřeně, deklarujeme provedené změny a jejich záměr. Klient konzultuje kampaně přímo s našimi PPC specialisty.
  • Klient na prvním místě – každá služba si zaslouží odborný, upřímný a aktivní lidský přístup.
  • Vzdělávání – online svět se dynamicky mění a základem úspěchu je pravidelné sledování novinek v oblasti PPC, vzdělávání prostřednictvím kurzů a sledováním předních domácích a zahraničních zdrojů.
  • Školení – zaměstnance pravidelně vysíláme na školení za účelem nabytí nových poznatků a rozšíření obzorů.
  • Spolupráce s předními agenturami a freelancery – sdílení know-how je důležitým aspektem při zvyšování efektivity PPC kampaní.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je prvním krokem k pochopení vyhledávacích dotazů souvisejících s vaším podnikáním. Analýza nám pomůže určit a najít relevantní klíčová slova (vyhledávací dotazy), prostřednictvím kterých budeme na web přivádět návštěvníky, potenciální zákazníky.

Audit PPC kampaní

Nefunguje Vám vaše kampaň nebo nejste spokojen se svou agenturou & PPC specialistou? Nezávisle Vám zhodnotíme vaše PPC kampaně a navrhneme optimální řešení vedoucí ke zlepšení výkonu vašich kampaní.

Vytváření PPC kampaní

Po seznámení se s byznysem klienta a analýze klíčových slov navrhneme strukturu kampaní, optimální rozdělení rozpočtu a vytvoříme poutavé inzeráty s cílem přilákat na web potenciální zákazníky. Zobrazování inzerátů zacílit na relevantní klíčová slova a publikum.

Správa PPC kampaní

Každá kampaň vyžaduje zvláštní pozornost a průběžné úpravy. Pomůžeme Vám vytěžit z každé kampaně a investovaných financí maximum. Správa kampaní probíhá na měsíční bázi. V průběhu měsíce se náš specialista věnuje optimalizací kampaně a iniciativně navrhuje na změny na internetové stránce klienta, které povedou ke zlepšení výkonu kampaně.