Nabídka spolupráce pro agentury a webové studia

Pronájem markeťáků & marketing pro agentury

Domů » Pronájem markeťáků & marketing pro agentury

Jaké služby nabízíme agenturám?

Nestíháte nebo nedokážete pokrýt určité marketingové aktivity pro své klienty? Nemusíte hledat další zaměstnance, zaškolovat je a investovat do nich velké množství času s nejistým výsledkem. Pomůžeme Vám odborně zastřešit pro vaše klienty následující služby:

  1. SEO,
  2. technické a obsahové audity,
  3. audity linkprofilů,
  4. analýzy klíčových slov,
  5. linkbuilding,
  6. Vytvoření a správa PPC kampaní (Google Ads, Sklik),
  7. webová analytika,
  8. audity konkurence.

V případě potřeby Vám dokážeme zajistit i developery a kreativce na úrovni seniorů.

Kolik stojí pronájem markeťáků?

Cena za pronájem markeťáků je individuální. Závisí na rozsahu a délky spolupráce, výběru markeťáků. Umíme poskytnout i markeťáky na úrovni juniorů i seniorů. Ke každé spolupráci přistupujeme individuálně a ceny jsou předmětem dohody.

Nabízíme 3 základní modely spolupráce:

  • Fixní hodinovka – platíte za dohodnutý počet odpracovaných hodin,
  • Fixní rozpočet – platíte jen fixní rozpočet bez hodinovky,
  • Kombinace rozpočtu a hodinové sazby – stanovený rozpočet + hodinová dotace na realizaci.

Druhý a třetí model je možné využít pouze na SEO a linkbuilding. PPC, webovou analytiku, technické audity realizujeme výhradně jen na bázi fixní hodinové sazby.

Jak probíhá spolupráce?

Spolupráce s agenturami a webovými studii probíhá standardně následovně:

  • Výběr služby – napište nám, jaké služby potřebujete odborně zastřešit, v jakém rozsahu a pro jakého klienta. Upřesněte své požadavky, rozpočty a představu o fungování spolupráce. Nemáme fixně stanovený režim spoluprací s agenturami, vždy hledáme optimální individuální řešení na základě potřeb zákazníka a našich možností.
  • Ukázka prací & referencí – ukážeme Vám naše práce pro vybrané klienty.
  • Seznámení se s klientem a jeho požadavky – zkontrolujeme si internetové stránky vašeho klienta, seznámíme se s jejich aktuálním stavem a vašimi požadavky.
  • Návrh řešení a modelu spolupráce – podle požadavků a aktuálního stavu navrhneme optimální řešení a model spolupráce.
  • Stanovení cenových podmínek – na základě požadavků a navrženého modelu spolupráce si nadefinujeme cenové podmínky. V závislosti na vybrané službě se může jednat o fixní hodinovou sazbu, fixní rozpočet nebo kombinaci hodinové sazby a rozpočtu.
  • Objednávka vybraných služeb – po zrealizování dohody posíláme objednávku. Nadefinujeme si subjekty spolupráce, předmět spolupráce – vybrané služby, rozsah spolupráce, cenové podmínky a všeobecné obchodní podmínky.
  • Realizace navržené strategie – v průběhu měsíce nebo ve stanoveném termínu provedeme objednané služby v rozsahu stanoveném v objednávce.
  • Reporting zrealizovaných prací – obsahuje souhrn realizovaných prací, časový rozsah a v závislosti na služby další nezbytné výstupy.
  • Fakturace – probíhá vždy na základě provedené činnosti jedenkrát měsíčně. Na konci měsíce Vám zašleme spolu s reportem fakturu na uhrazení.

Mám zájem o spolupráci

Máte zájem o zajištění služby svým jménem nebo jen potřebujete vykrýt chybějící kapacity? Kontaktujte nás, pomůžeme Vám s online marketingem pro vaše klienty.

Email info@futurino.cz

Tel. číslo:  +421 948 192 458